Uvjeti poslovanja • Roke.hr

Uvjeti poslovanja

Opći uvjeti poslovanja

1. Općenito

Opći uvjeti poslovanja sastavljeni su u skladu s važećim propisima Republike Hrvatske, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, na temelju preporuke i međunarodnih kodova za e-poslovanje. Internet trgovinom Roke.hr upravlja Roke, obrt za trgovinu i usluge (internet trgovina), pružatelj usluge elektronskog poslovanja (trgovac).

Registracijom u internet trgovinu posjetitelj dobiva korisničko ime koje je jednako imenu njegove elektronske pošte te korisničku lozinku koju odabire sam korisnik. Korisničko ime i lozinka nedvosmisleno su povezani s unesenim podacima. Posjetitelj registracijom jamči da je punoljetna i poslovno sposobna osoba.

Registracijom posjetitelj postaje korisnik i dobiva pravo na kupnju. Kupnjom korisnik postaje kupac. Ovi opći uvjeti poslovanja definiraju prava i obveze posjetitelja, korisnika i kupca te poslovni odnos između trgovca te korisnika i kupca proizvoda iz ponude internet trgovine.

2. Pristup informacijama

Trgovac se obvezuje kupcu uvijek osigurati sljedeće informacije:
• korporativni identitet (ime i mjesto obavljanja poslovne djelatnosti, broj registra),
• kontakt podatke koji omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail, telefon),
• osnovne karakteristike proizvoda ili usluge (uključujući i postprodajne usluge i jamstva),
• dostupnost proizvoda (svaki proizvod ili usluga koja se nudi na internet trgovini trebala bi biti dostupna u razumnom roku),
• uvjeti isporuke proizvoda ili izvršenja usluge (način rada, mjesto i datum isporuke).

Sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno definirane i dodatni troškovi moraju biti prikazani, ili već uključuju:
• poreze i troškove prijevoza,
• način plaćanja i dostave,
• vrijeme valjanosti ponude,
• razdoblje unutar kojeg je moguće odustati od ugovora i uvjeti za povlačenje, i koliko kupca košta vraćanje proizvoda,
• pojašnjenje procesa o pritužbi uključujući pojedinosti o kontakt osobi ili odjelu za kontakte s kupcima.

3. Ponuda proizvoda

Zbog poslovanja putem interneta, ponuda online trgovine ažurira se i mijenja često i brzo. Zbog toga može doći do nenamjerne pogreške. Molimo vas da nas, ukoliko do njih dođe, obavijestite na e-mail info@roke.hr. Pokušat ćemo ih riješiti u što kraćem roku.

Krajnji rok dostave plaćenog i raspoloživog proizvoda ili usluge naveden je u članku 10. ovih Uvjeta. Odstupanje od predviđenih rokova moguće je u slučaju nepredviđenih i iznenadnih okolnosti na koje trgovac nema utjecaja (viša sila).

Svaki proizvod i usluga je dostupan u razumnom roku, uzimajući u obzir specifičnosti proizvoda i usluge koji se naručuje prema individualnim željama korisnika (kupca).

Dostava je besplatna za iznos narudžbe veći ili jednak 500,00 HRK, za područje Republike Hrvatske. Za ostale zemlje trošak dostave se naplaćuje neovisno o iznosu narudžbe.

Usluga zamatanja poklona naplaćuje se posebno i vrijedi samo u slučaju da je kupac odabrao ovu uslugu za određeni proizvod. Zamatanje poklona odnosi se na prigodno zamatanje korištenjem prikladne kutije i dekorativnih elemenata koji odgovaraju naručenom proizvodu. Zamotani pokon se šalje na adresu primatelja dostavnom službom u prikladnoj transportnoj kutiji.

4. Načini plaćanja

Roke.hr nudi sljedeće načine plaćanja:
• uplata na transakcijski račun
• PayPal
• plaćanje dostavnoj službi prilikom preuzimanja proizvoda. Ovaj način plaćanja vrijedi samo u Republici Hrvatskoj. Ovaj način plaćanja ne odnosi se na proizvode i usluge koji se izrađuju po narudžbi kupca, niti na uzorke proizvode.

Ukoliko narudžbu plaćate putem PayPal servisa, valutu na web shopu potrebno je prebaciti u EUR ili USD klikom na pripadajući gumb. PayPal ne prihvaća hrvatske kune prilikom plaćanja.

5. Cijene

Internet cijena se odnosi na sve članove online trgovine. Član postaje svatko s registracijom u internet trgovini. Cijene ne sadrže troškove dostave. Cijene vrijede samo za elektronsku narudžbu proizvoda putem internet trgovine.

Cijene su važeće u vrijeme ispunjavanja narudžbenice i imaju unaprijed određenu vrijednost. Cijene vrijede u slučaju plaćanja putem navedenih metoda plaćanja pod uvjetima gore. Unatoč naporima da se ažuriraju točni podaci, može se dogoditi da su informacije o cijeni netočne. U tom slučaju, ili u slučaju da se cijena promijenila tijekom obrade naloga, korisnicima će biti omogućena promjena narudžbe ili djelomično ili potpuno ukidanje kupnje bez dodatnih troškova. Također, kupcima će biti ponuđeno rješenje, koji će ići na obostrano zadovoljstvo.
Ugovor o kupnji između davatelja i kupca je sklopljen u trenutku kada davatelj potvrdi narudžbu (kupac prima e-poštu o statusu potvrđene narudžbe). Od tog trenutka, sve cijene su fiksne i primjenjuju se na davatelja usluga, kao i potrošača.

6. Postupak kupnje

6.1. Prihvaćanje narudžbe
Po zaprimanju narudžbe korisnik (kupac) od trgovca putem elektronske pošte prima obavijest da je narudžba zaprimljena. U roku jednog sata od primanja poruke elektronskom poštom korisnik (kupac) ima pravo odustati od narudžbe bez posljedica. Osim otkazivanja narudžbe, korisnik (kupac) može i promijeniti sadržaj narudžbe (količine ili vrstu proizvoda). Korisniku (kupcu) dostupna su na njegovom profilu iscrpni podaci o statusu i količini dotične narudžbe.

6.2. Narudžba je potvrđena
Ako korisnik (kupac) ne opozove ili promijeni narudžbu, ista odlazi na daljnju obradu. Trgovac po prijemu narudžbu pregleda, provjeri dobavljivost naručenih proizvoda i narudžbu potvrđuje ili odbija ako postoji problem dobavljivosti proizvoda. Trgovac može zbog provjere podataka ili točnosti narudžbe kontaktirati korisnika (kupca) telefonskim putem. Po potvrdi narudžbe trgovac obavještava korisnika (kupca) o predviđenom roku dostave. Kupoprodajni ugovor o kupnji naručenih proizvoda između trgovca i korisnika (kupca) je u toj fazi kupnje zaključen (pogledaj točku 7.).

6.3. Narudžba je dostavljena
Trgovac u dogovorenom roku naručene proizvode priprema, prosljeđuje i o tome putem elektronske pošte obavještava korisnika (kupca). U elektronskoj pošti također obavještava korisnika (kupca) o politici vraćanja proizvoda te o kontaktima za pritužbe ili kašnjenja isporuke.

7. Kupoprodajni ugovor

Trgovac korisniku koji kupi proizvod iz internet trgovine izdaje račun u pisanom obliku, s raščlanjenim troškovima i pojašnjenjem o pravu otkazivanja kupnje proizvoda i njegovog povrata ako je to potrebno i moguće. Kupoprodajni ugovor pohranjen je u elektronskom obliku u računalu trgovca i dostupan je korisniku (kupcu) u svakom trenutku na njegovom korisničkom profilu.

Kupoprodajni ugovor je napisan na hrvatskom jeziku. Kupoprodajni ugovor između trgovca i korisnika (kupca) je završen u trenutku kada trgovac potvrdi narudžbu (pogledati točku 6.2). Od tog trenutka nadalje su sve cijene i drugi uvjeti kupnje fiksirani i odnose se na obje strane, i trgovca i korisnika (kupca).

8. Pravo odustajanja od kupnje i vraćanja proizvoda

Korisnik (kupac) ima pravo u roku od 15 dana od dana preuzimanja naručenih proizvoda trgovcu na kontaktnu e-mail adresu info@roke.hr, poslati poruku da odustaje od kupnje pri čemu nije potrebno navesti razlog odustajanja. Za povrat kupljenih proizvoda u roku za odustajanje od kupoprodajnog ugovora dovoljna je poruka o odustajanju. Jedini trošak za korisnika (kupca) pri povratu proizvoda je trošak dostave trgovcu.

Kupljene proizvode potrebno je vratiti trgovcu najkasnije u roku 30 dana od narudžbe i obavijesti o odustajanju od kupoprodajnog ugovora. Kupljene proizvode potrebno je vratiti neoštećene, u originalnoj ambalaži i u nepromijenjenoj količini osim ako su proizvodi uništeni, bez ambalaže ili se njihova količina smanjila bez krivnje korisnika (kupca). Ako je paket kojim su stigli proizvodi do korisnika (kupca) fizički oštećen, u njemu manjka sadržaj i paket je otvoren, korisnik (kupac) treba započeti postupak reklamacije kod dostavljača paketa (pogledati članak 15.).

Za vraćene proizvode trgovac će korisniku (kupcu) također, ako je to moguće, najkasnije u roku od 30 dana od prijema proizvoda vratiti uplaćeni iznos ili poklon bon, ali se mogući promocijski popusti korisniku (kupcu) ne vraćaju. Iznos se korisniku (kupcu) vraća na njegov transakcijski račun, a poklon bon u obliku odobrenog kredita za buduću kupnju. Trgovac se obvezuje da će uočenu pogrešku riješiti u najkraćem mogućem roku. Korisnik (kupac) o primijećenoj greški može obavijestiti trgovca putem elektronske pošte info@roke.hr. Ako je zbog nastale pogreške došlo do nepotrebnih troškova, trgovac se obvezuje da će pokušati podmiriti troškove najkasnije u roku 30 dana od zaprimanja obavijesti o nastaloj greški.

9. Garancija

Proizvodi imaju garanciju, samo ako je tako navedeno na jamstvu ili računu. Garancija vrijedi po uputama na garancijskom listu, te uz predočenje računa. Uvjeti jamstva su navedeni na garancijskom listu ili na računu. Garancijski rok je naveden na garancijskom listu ili na računu.

Informacije o jamstvu nalaze se na stranici proizvoda. Ako nema informacije o jamstvu, proizvod nema jamstva ili potraživanje nije trenutno poznato. U tom slučaju, kupac može kontaktirati ponuđača koji će osigurati pravovremene informacije. Garanciju kupac može aktivirati s garancijskim listom ili računom. Proizvođač ili njegov ovlašteni servis dužan je popraviti ili zamijeniti proizvod u roku od 45 dana od dana prijema proizvoda na popravak ili ga promijeniti drugim jednako vrijednim proizvodom u neoštećenom stanju.

10. Dostava

Trgovac će naručene proizvode dostaviti korisniku (kupcu) u dogovorenom roku, osim u slučaju nastupa iznenadnih i nepredviđenih okolnosti (više sile) koja je neovisna o volji trgovca.

Ako trgovac nije u mogućnosti ispuniti svoje obveze, jer roba nije dostupna, obavijestit će o tome kupca.

U slučaju da trgovac na vrijeme otpremi naručene proizvode, ali ih dostavljač ne dostavi u dogovorenom roku, trgovac ne snosi krivnju za zakašnjenje. Isporuka će biti izvršena na adresu koju je korisnik naznačio u registraciji ili narudžbenici.

Partner za dostavu je GLS. Trgovac ima pravo izabrati drugu dostavnu službu ako će ona učinkovitije izvršavati dostavu.

Dostava je besplatna za iznos narudžbe veći ili jednak 500,00 HRK, za područje Republike Hrvatske. Za ostale zemlje trošak dostave se naplaćuje neovisno o iznosu narudžbe.

Rok isporuke

  • Proizvodi dostupni na web shopu – 7 do 10 dana, počevši od datuma primitka uplate na transakcijski račun ili uplate putem PayPal-a, odnosno od potvrde narudžbe za plaćanje prilikom preuzimanja (pouzeće). Narudžbe izvan Hrvatske moraju biti plaćene na transakcijski račun ili putem PayPal-a.
  • Proizvodi i usluge po narudžbi kupca – 21 dan od uplate na transakcijski račun.
  • Uzorci papira – 7 dana od uplate na transakcijski račun.

Popis mjesta koja spadaju u 2. zonu isporuke u Republici Hrvatskoj: Krk, Cres, Lošinj, Rab, Murter, Korčula, Pelješac, Vir, Pag, Hvar, Brač, Vis, Pašman, Ugljan.

Rok isporuke za zemlje EU i zemlje na području Europe obuhvaća gore navedene rokove, plus vrijeme tranzita navedeno na sljedećem linku Vrijeme tranzita | GLS prijevoz

Rok isporuke za ostale zemlje svijeta je informativne prirode i može iznositi do 10 tjedana od datuma uplate proizvoda ili usluge na transakcijski račun trgovca.

11. Sigurnost

Trgovac upotrebljava tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i spremanje osobnih podataka te plaćanja. U tu svrhu upotrebljava se 128-bitni SSL certifikat, kojeg je izdala za to ovlaštena organizacija.

Za sigurnost autorizacije i transakcije kreditnim karticama brine sustav MegaPOS. Autorizacija kreditnih kartica se vrši u realnom vremenu s jednakom provjerom kod banaka. Podaci o karticama se ne spremaju na serveru trgovca.

Za sigurnost je odgovoran također i korisnik (kupac) na način da brine za sigurnost svog korisničkog imena i lozinke te za programsku i antivirusnu zaštitu svog računala.

12. Sigurnost djece

Trgovac u internet trgovini ne preuzima narudžbu od nekoga za koga sumnja da je dijete osim ako ima pismenu dozvolu roditelja ili staratelja. Trgovac ne nudi u internet trgovini pristup do proizvoda koji su štetni za djecu.

Trgovac bez pismene dozvole roditelja ili skrbnika neće spremati nikakve osobne podatke od djece ili trećih osoba osim ako nisu dobiveni od roditelja ili skrbnika.
Svaka komunikacija s djecom bit će primjerena njihovoj dobi i neće iskorištavati pomanjkanje iskustva i lojalnost djece.

13. Politika privatnosti

Dio ovih Općih uvjeta poslovanja je i Politika privatnosti, koja je dostupna na web stranici.

14. Mišljenja korisnika i ocjene proizvoda

Mišljenja, komentari i ocjene proizvoda koje daju korisnici ili posjetitelji su dio funkcionalnosti internet trgovine i namijenjeni su korisničkoj zajednici.

Trgovac ne odgovara za sadržaj mišljenja, komentara i ocjena proizvoda koje daju korisnici ili posjetitelji. Trgovac mišljenja, komentare i ocjene prije objave pregleda i odbaci ona koja su očite neistine, koja su uvredljiva, dovodi ostale posjetitelje i korisnike u zabludu, opscena ili po mišljenju trgovca ne nude nikakvu korist. Trgovac ne odgovara za informacije u mišljenjima, komentarima i ocjenama te se odriče bilo kakve odgovornosti koja proizlazi iz tih informacija.

S objavom mišljenja, komentara ili ocjena korisnik ili posjetitelj dozvoljava trgovcu upotrebu ili objavu cijelog ili djelomičnog djela u svim elektronskim ili drugim medijima bez ograničenja vremenskog ili nekog drugog karaktera, ako su isti u poslovnom interesu trgovca. To uključuje i objavu na oglasima ili druge vrste komunikacija. Autor mišljenja, komentara ili ocjene garantira da je vlasnik materijalnih i moralnih autorskih prava za napisana mišljenja, komentare i ocjene te da ih besplatno i vremenski neograničeno prepušta trgovcu.

15. Odgovornost

Trgovac se trudi osigurati ažurnost i točnost informacija objavljenih na svojim stranicama. Unatoč tome, svojstva proizvoda, vrijeme isporuke ili cijene, mogu se promijeniti tako brzo da trgovac ne uspije ispraviti podatke na Internetu pravovremeno. U tom slučaju će kupac biti obaviješten o promjenama i omogućit će mu da odustane od ugovora ili zamijeniti naručeni proizvod.

Iako trgovac nastoji pružiti točne slike o prodajnim artiklima, sve snimljene fotografije su simboličke i boje na ekranu se mogu razlikovati od boje proizvoda uživo. Fotografije ne jamče svojstva proizvoda. Trgovac od trenutka slanja pošiljke s naručenim proizvodima, dostavljaču ne odgovara za oštećenja, uništenje, gubitak, manjak sadržaja u pošiljci i otvaranje pošiljke. U navedenim primjerima korisnik (kupac) se mora obratiti dostavljaču i započeti postupak reklamacije. Trgovac će zajedno s dostavljačem učiniti sve da se reklamacija riješi u najkraćem roku.

16. Pritužbe i sporovi

Roke, obrt za trgovinu i usluge (internet trgovina) poštuje postojeće zakone o zaštiti potrošača. Trgovac ima uspostavljen učinkoviti sustav rješavanja pritužbi i osobu zaduženu za kontakt s korisnicima putem elektronske pošte ili telefona. Korisnik (kupac) se može obratiti na e-mail adresu info@roke.hr.hr. Postupak za podnošenje žalbi je dostupan na web stranici, jednostavan za korištenje i povjerljiv.

Trgovac potvrđuje, u roku od pet radnih dana, da je primio pritužbu i javit će kupcu koliko dugo će se razmatrati i informirati o proceduri.

Trgovac je svjestan osnovne značajke potrošačkog spora, što se tiče sudskih sporova, te njegove asimetrije između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova nastalih u rješavanju spora. To je jedna od glavnih prepreka za kupca da ne pokrene postupak pred sudom. Dakle, trgovac traži najbolji način za rješavanje bilo kakvih nesuglasica mirnim putem.

Svi eventualni sporovi rješavaju se putem hrvatskog materijalnog i procesnog prava, na sudu u Zagrebu. Svi odnosi i prava koji nisu obuhvaćeni ovim Općim uvjetima poslovanja uređeni su Zakonom o obveznim odnosima, Zakonom o elektronskom tržišnom poslovanju i Zakonom o zaštiti potrošača.

17. Promjene u Općim uvjetima poslovanja

Trgovac u slučaju promjene Općih uvjeta poslovanja koji uređuju poslovanje internet trgovine, sigurnost podataka i druga područja koja su u vezi s poslovanjem internet trgovine trgovca, kao i u slučaju promjene poslovne politike zbog čega mijenja ili dopunjuje Opće uvjete poslovanja, obavijestit će korisnike i posjetitelje na stranici www.roke.hr. Sve promjene počinju vrijediti s istekom roka od osam (8) od objave promjena ili dopuna. Ako je promjena nužna zbog usklađivanja s propisima i zakonima, ona može postati važeća i u kraćem roku.

Korisnik koji se ne slaže s promjenama ili dopunama mora u roku od osam (8) dana otkazati svoju registraciju jer nakon osam (8) dana, to više nije moguće. Otkaz registracije radi se tako da se trgovcu pošalje pisana izjava o otkazu.

Želimo vam mnoštvo ugodnih kupnji na našoj internet trgovini!

Košarica
There are no products in the cart!
Ukupno
0.00 Kn
Sveukupno
0.00 Kn
Nastavite kupovinu